Recenze: filmy roku 2010

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I)

20. listopadu 2010 v 12:57 | Alex
film4

* (2010), Velká Británie/USA

Už strašně dlouho jsem nenapsala žádnou recenzi... No, teď rozhodně přišel správný čas. Nový Harry Potter mě totiž nehorázným způsobem překvapil, můj skepticismus se v prvních minutách rozplynul a zůstalo mi jen okouzlené sledování dění na plátně. Z jedné z nejnudnějších částí knižní série se tvůrcům podařilo vykřesat akční nářez nabitý city, který se konečně může postavit do roviny s nepřekonatelnými prvními třemi díly (už bylo na čase - ani jsem nevěřila, že je to ještě možné!).

Prokletý ostrov (Shutter Island)

18. června 2010 v 18:48 | Alex
love

* (2010), USA

První letošní film, který mě opravdu dostal :).

Kuky se vrací (Kooky)

18. června 2010 v 17:47 | Alex
film3

* (2010), ČR

Zase jednou český film, který stojí za to. Jestli je pro děti? Rozhodně ne pro ty nejmenší, kterých bylo v kině po čertech hodně. Některé věci my připadaly vyloženě cílené na teenagery a dospělé.

Zaslaná pošta (Going Postal)

7. června 2010 v 21:10 | Alex
love

* (2010), Velká Británie

Tak jsem zpět! Přišla nálada na psaní a začnu úplně úžasným filmem, a to opět jednou dokonalou adaptací knihy Terryho Pratchetta :-). Mimochodem jedné z mých nejmilovanějších, takže je asi jasné, že se ode mě moc velké kritiky nedočkáte.

Alenka v říši divů (Alice in Wonderland)

16. března 2010 v 19:22 | Alex
film3

* (2010), USA

A je to tu - dlouho očekávaný film... A já nejsem zklamaná. Slyšela jsem mnoho zdrcených reakcí, ale nechápu je. Je jasné, že tohle není klasická burtonovka. Ani být nemůže pod tou záštitou studia Disney - ale stejně je to na disneyovku drsné :P. Nutno podotknout, že jsem nečetla předlohu (ač bych tak velmi ráda učinila, jakmile bude trochu času), tudíž jsem byla nezatížená potřebou hledat ve filmu hlubší filozofické myšlenky a ani možností poukazovat na nesrovnalosti.

Percy Jackson: Zloděj blesku (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief)

9. března 2010 v 20:29 | Alex

* (2010), Kanada/USA

Ano, vyrazily jsme s mamčou zase jednou na ehm... rodinný film. A věřte tomu nebo ne, opět jsme nebyly nejstarší v sále :D. No a je to taky první letošní film, co jsem viděla :-). Percy Jackson se nesetkal s velkou chválou a já jsem toho vážně moc neočekávala. Možná proto jsem byla tak mile překvapená. Jedno můžu říct rovnou - je zatracená škoda, že Pottera už netočí Columbus, to by to totiž mělo o dost jinou úroveň :-).